Friday, February 12, 2010

AISEYMAN?


APA AKU NAK BUAT NI??? Tanya laki, laki pon tatau. Aku ada kebocoran (Bloody Mary dahhh) tadi siang. kul 3petang. aku sms laki aku lah but too bad clinic doktor dah tutup. Sini friday sumenyer halb day. bingit kan. aktuallikan kata doktor kita dah leh start enjet perut kalo bloody mary aku datang on the weekend tapi nurse cakap jangan, talipon jer on Monday. So ni camne ni? nak dengar ckp doktor ke or nurse. haiz conpius aku CONPIUS!!!!!!

Tadi aku ngan laki pon pegi lah beli belah lupa plak nak spray hidung... mcm2 hal lah niari! Mintak2 treatment ni berjalan ngan lancar lah even though ada yg aku terlupa sana sini. Tatau lah apa seterusnya, kita tunggu jer lah hari isnin nanti! Adohai, mcm kecut plak perut aku nak enjet perut sendiri. Nak suruh laki, laki plak kecut! mcm rasanya nak enjet perot dia jer biar dia yg ngandung. ke ke ke ke...

OK LAH DOAKAN AKU EH.

Happy Weekend and Happy Kasih Sayang Day:))

No comments:

Post a Comment