Thursday, February 25, 2010

CALLING!CALLING!


Niari aku sepatutnyer lepas class gi uma kawan aku lah berlepak2, tapi tak jadi ah sbb laki aku call, dia ckp nanti lepas class dia amek aku gi clinic. Aku tanya jugak asal, kan sepatutnya besok? Dia ckp nurse panggil turun. Asal eh?

Kita sampai kat clinic kul 1.30ptg. Ramai jugak org tunggu kat waiting room kali ini. Sementara menunggu aku story2 lah ngan laki aku pasal tadi kat class ada farewell party. Aku pon tunjuklah kat dia gambar2 yg aku amek. Aku rasa kita membingitkan org2 yg menunggu turn masuk jumpa doktor. Tatau lah asal mood kita mcm budak2 buat bising gitu lah kechoz. Kekadang aku ni bleh terlupa ..   ramai org ke clinic kat sini bukan kerna dorang nak sesgt masuk jumpa doktor, but because they are having trouble conceiving! KuaKuaKua.

Nurse feveret aku harini takde plak, so kita dapat nurse yg tak pernah aku nampak. Nurse tu check aku nyer blood pressure pastukan dia amek darah aku lagi....(NAMPAK JARUM JER DAH RASA SAKITNYA KAN.) Pastu doctor muda pon jelma.. jengjengjeng... dia pon buat lah ultrasound.  3 biji telur aku masih ada. 1 kat sebelah kanan dan yg 2 tu kat sebelah kiri. Yg dua tu mcm romi dan juli, mengepit dan yg lonely ranger tu wahhh... aku tatau lah apa dia buat main jauh2. hahaha. So telur aku ukurannya 20mm. Kata doktor 19-20mm for the follicles to be considered mature. Dia advise mlm ni jgn enjet tapi spray hidung tu teruskan sampai besok pagi. 

ok lah aku nak pack for tomoro.
Mintak2 dorang dapat keluarkan 3 telur aku dengan selamatnya.
Insya'Allah.

Doakan aku please. Mekasih.

No comments:

Post a Comment