Saturday, February 27, 2010

OBAT.


Ni lah obat yg smlm laki aku beli. Ni obat lain dari yg lain. Aku tak seharusnya makan obat ni tau tapi harus aku sumbatkan kat dalam punani aku. (Mcm sumbat tampon gitu lah) Tatau lah macam mana aku nak buat, gerenti rasa kekok. I have to insert 2 pills for 3 days in a row, starting TONIGHT! AIYO-YO! Tapi apa2 pon aku rasa ni lagi mudah dari kena enjet2 perot tu kan. So doctor ada ckp kat kita lah yg aku dah leh stop enjet perot ngan nose spray too. Bila aku tanya asal kena insert ni pill eh? Dia ckp to kill the bacterial inside my tummy and also good for pregnant women. Alamak is that mean i'm preggie? NAKKK!!!

Niari, kul 9.30 pagi kita akan mendapat tau kalo semuanya ok to transfer back my 3 eggs into me. Arrrrrghhhh... seram sejuk weii. Aku berdoa jer lah that i will hear a good news.

Doa for me again please.

PS: Laki aku terkopak lagi!!!!!! 89.60€. GULP!!!

No comments:

Post a Comment