Friday, February 5, 2010

START.

Tadi pagi kul 11am laki aku tepon Docter bb to check lah kalo aku dah leh start amek obat yg smlm kita org beli tu, mengalahkan harga handbag Couch jer kan! So tadi sebelum kul 6ptg laki aku dah sibuk2 suruh aku sedut tu benda. kalo bleh mmg aku nak dia yg sedut kan! aku part2 sedut2 atau cocok2 obat mmg not feberet lah! nak taknak pon terpaksa lah sedut kan. LAH, excualli takde pe lah, senang jer. mcm spray perfum gitu.. satu spray ahh kau sembuh kat dalam lobang hidung aku ni.

Panik jugak takut aku tercekik! but tak lah seteruk yg aku sangakan. phewww....
ah simpan kat eisbox lepas semprot. kalo korang tanya apa rasa lepas spray..? takde rasa apa2 lah, cuma lapar jer. aku laki bini pon bedal lah masakkan aku hari ini. menu aku: nasi lemak, kari ayam dan sambal telur ngan fishball. lecker giler siot! laki aku bedal tambah dua kali okeh! bukan dia gelojoh okeh, selera dia baik! Alhamdullillah.


ah ni dia flyer nurse bagi. aku takleh lupa ni, kena spray 4 kali sehari. aku dah alarm alert dah kat handy aku. laki aku pon ada alert jugak. sama2 mengelert lah nampaknyer.

okeh lah sambung lagi kalo ada crita k.


No comments:

Post a Comment