Wednesday, March 17, 2010

SAD.


Sapa yg tak akan terasa sedih dan hampa bila mendengar berita yg tak baik? Pasti sumenya terasa sedih dan hampa kan. Itu lah yg aku lalui smlm. Actualli time kita dapat berita, aku ngan suami cool jer but we did say that we didn't expect to hear bad news. Aku try to cheer my hubby lah sbb dia dah nak kena balik ofis semula. After he left, aku try to make myself busy. Aku vacumn satu rumah, aku kemas apa yg patut after that terasa plak sakit kepala. Aku suspek migraine. Aku pon pergi ke bilik tido dan baring kat katil dan terus terasa sebak! Airmata tak bleh aku nak stopkan. Dengan natural nya aku melalak... meminta pertolongan dan menyebut namanya berulang-ulang kali. Ya'Allah. Aku tidak menyalahkan sesiapa dan aku redha apa yg diberikan kepada kami dan aku pasti Allah ada plan buat aku ngan suami yg harus kita tabah menghadapinya.
Walau bagaimanapon aku tidak merasa yg diri aku ni gagal.

This Friday or Monday, next week..aku kena gi clinic lagi to check my blood, to see how my hormone goes. Another same procedure treatment will start all over again soon. Aku berdoa agar treatment kali kedua ini berjalan dengan lancar seperti treatment no. 1 but we hope for a better result. Insya'Allah. Doakan for us please. Terimakasih.

PS: "Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi."

No comments:

Post a Comment