Friday, April 23, 2010

TGIF.


Skiing trip aku ok lah tapi setelah 2 hari belajar camne nak skiing, aku dah tak boleh take it lah.
Aku takut kalo2 aku jatuh patah kaki ke, salah urat ke, terantuk kepala ke,.. ish taknak ah. Aku dah bilang ngan laki aku pon .. this is my first and the last ok, no more skiing trip. Diam jer pak mat aku tu.

Anyway, niari jiran aku (laki bini) nak pegi konzert so smlm bini org sebelah tanya laki aku if kita ada plan Jumaat mlm? So laki aku ckp lah kitaorg free. So dia sound lah kalo kita nak babysit 2 org anak dia tu. Anak dia yg lelaki ok lah dengar kata tapi yg si perempuan tu manja tau kalo dengan aku..maklum lah apa dia nak, aku kasi green light jer. Kita pon invite dua budak tu makan mlm kat rumah kita. Tak lah, aku tak masak, laki aku beli makanan kat McD! ahh senang kan, tak payah aku nak stress on Friday night. hihi


PS:Apabila kita mendapat sesuatu nikmat, itu bermakna kita diperlihatkan kemurahan NYA.
Apabila kita mendapat sesuatu musibah pula, itu bermakna kita diperlihatkan kekuasaan NYA. Maka DIA pada segala perkara memperkenalkan diri NYA kepada kita dengan menunjukkan hakikat wujud kelembutan NYA...

No comments:

Post a Comment