Monday, May 17, 2010

ALHAMDULLILLAH.

Niari aku hapi sesangat.
Aku terima package dari bondaku.
Apa dalam kotak tu Mak?

Wuiii..byaknya Mak, mcm hamper Hari Raya!!

Limau Nipis! YES!! Sini kat daerah aku takde ni Limau Nipis yg ada cuma lime:(


Cucur...wahh ni kalo tengah sejuk2 goreng ni benda pastu buat teh, puhh! POWER DOKKK...

Apa plak ni Mak oiii?

Sambal kering ikan bilis rupanya. Oh Mak i love you much-much.

Ni Muruku kalo nengok crita2 gerek kat tv.. sambil nengok sambil kuyah lah kan. Oh MOM you the BEST!

Mom knows the Best!
Ni biskuit mmg feveret aku dari kecik lagi sampai lah aku jadi bini org. hihi.
Teringat time kerja dulu, Mak sering tapaukan (bekal) ni biskuit.
Dia taruk kat dlm plastik kecik buat aku bawak ke opis.
She's so sweet. 

BISKUIT BUTANG!!! Ni biskuit pon feveret aku time kecik. Teringat plak semasa aku kecik dulu. Nakal tak eh aku?

Yang ni feveret laki aku.

Maggi Mee cepat dimasak, cepat dimakan. Sini ada lah Maggi Mee tapi curry flavor takde langsung! WEAK!!

YAY!!! KEREPEK IKAN BILIS KACANG!!!

SOS CILI LINGHAM aku suka banget!

Gula Melaka, HARUS! Sini mmg ada jual lah tapi biasalah Mak kan, ckp ada pon dia post jer.

Sini pon ada jual tin sardine jugak tau tapi dari Vietnam or maybe Thailand lah.
Aku dah try (4 years ago) time mula2 aku visit Deutschland ni tapi tak sesedap yg dari Malaysia. Aku mengadu kat Mak lah pasal ni, ah start tu lah she keep on posting me sardine tin..maklum lah menantu dia pon suka makan tin sardine:)

CILI KERING..wuii byknya Mak..

Last but not least, Sambal Belacan Mak.

A Big Thank You Mak:))
Semoga Mak dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan sihat selalu.
Amin.

PS: Wah ni buat aku ligat nak masak nasi, sambal sardine tin dan goreng telor lembu, bedal lah ngan sambal belacan mak tu woii.. woooooooo..slurp.

No comments:

Post a Comment