Friday, May 21, 2010

URGH???


'Mungkin ada hikmah di sebalik kejadian yg menimpa. Mungkin juga utk menguji tahap keimanan. Mungkin juga balasan dariNya utk perbaiki diri. Aku baru di uji dgn sedikit ujian dariMU. Ya ALLAH tabahkan hatiku dan kuatkan lah imanku....' Amin.
.........

Tidak ku menyangka cysts muncul dlm hidupku lagi. Semalam aku pergi check-up. Bila buat Ultrasound, aku nampak ada beberapa bola kat screen. Aku ingat telor lah..
so bila aku, suami dan doktor berbincang rupa2nya ada berita yg tak ingin aku dan suami dengar. Sebelum kita buat treatment for 1st time mmg aku ada cysts tapi kata doktor benda tu tak merbahaya cuma cycsts boleh muncul dan pergi bila2 masa. Pelik! Doktor tegas menasihatkan kami, lebih baik kita stop this 'baby wish' treatment untuk mengelakkan confusion.

The good news is, aku ada 3 telur yg dorang nak kluarkan skali bila buat 'cysts removal' surgery on 28 Mai. Kalo korang tanya apa jadi ngan telor2 aku tu, dorang akan freezekan. Moga2 telor2 aku selamat lah ditidorkan:) After the surgery kita kena tunggu 1 more month to go ahead with the Baby wish treatment;( LAMANYA!!!!!

PS: no more nose spray and no more enjet perot buat 1 bulan! tatau lah nak hapi ke sedih ke but life has to go on.



No comments:

Post a Comment