Monday, February 22, 2010

3.



Tadi siang aku gi jumpa doktor lagi. Doktor tok tu lah. Kali ni dia mcm kelam kabut and bila dia check, telur aku masih 3 jer!!!! Kira aku tak bertelur lah dari Jumaat yg lalu. Hampa jugak aku dengar tapi kata doktor ok lah tu. Entah lah asal aku tak puas mendengar. Padahal amount yg laki aku enjet dua hari lalu dah increase from 150ml to 175ml!!! Doktor tanya umur aku brapa. Entah asal plak dia tanya. Hari Rabu pagi ada appmt lagi. Tadi pon dorang amek darah aku! Bingit ah, setiap kali jumpa doktor mesti amek darah! Ni time laki aku pon dorang amek darah jugak. Kata doktor kalo sume ok, either jumaat atau Isnin depan aku go surgery lah. Dorang nak keluarkan 3 telur aku then dorang freeze. Pastu kalo telur aku sihat dorang satukan laki aku nyer juice (jgn gelak bleh takkkk! LOL. Juice eh bleh..?)) ngan aku nyer telur. Doktor nak masukkan 3 telur skali gus. Dengar mcm seronok cuma aku berdebar jugak lah kalo aku terima news tak baik! Kalo news baik Alhamdullillah tapi kalo tak.. kena buat ni treatment lagi lah .. adohai tak kuasa ah, buang duit dan buang waktu jer but apa2 pon aku kena terima hakikatnyakan. All the best for us lah. Nanti kita tengok aciam ni rabu akan datang. Sabar menanti eh.

PS: Laki aku terkopak 190€ lagi!!!!! Kesian dia. Sabar eh Sayang....

No comments:

Post a Comment