Sunday, February 21, 2010

ENJET!


Mana Plak Doktor Tok tu? Anjat jugak bila aku masuk bilik lain dari yg biasa. Doktor muda plak. Hansem plak tu. Berdebar lah seh bila aku kangkang sebab doktor muda yg tengok pe, jadi ada terasa teranjat yg melebihi! haha. Doktor ni bleh berbahasa inggris plak, haiz kalo aku tau ada doktor muda yg boleh berbahasa yg aku paham, mmg aku dah booking ni doktor muda, mmg sentiasa nah aku looking forward kan but anyway story aku kali ini pasal check-up lah brapa banyak telur aku ada. Doktor muda tu sampai tertekan-tekan perot aku sebb telur aysik nak sembunyi. Pikiran aku takleh concentrasi ahh, maybe si doktor tu hansem arggg!!!! adoi adoi.. malu ah, MALU!!! korang tengok ah, aku asik nak bercerita pasal ni doktor muda ahh.. aciam ni!!!!? LOL!!!

so bila sume dah beres.. aku cepat2 lah lari pakai apa yg aku dah tanggalkan lah. Then kita pon berbincanglah apa yg telah dia check tadi. Sadly to me to say. i oni have 3 eggs jer. Supposingly dah ada 10 eggs dah.. but doktor muda tu cakap it's ok, can have more incoming days. Aku masih tertanya-tanya lah normal ke tak. Laki aku dah ckp NORMAL LAH! Tapi pada aku, sikitnyer aku BERTELUR!!! Dah masuk kali ke 6 aku enjet perot aku ngan Puregon Pen. Tapi .. ada jugak telur kan so Alhamdullillah lah. Next appmt aku ngan Doktor Atok will be on Monday, Wednesday & Friday. Banyaknyer appointment!!!!!!!




Gini lah cara2 nak enjet diri sendiri. Sori lah ni bukan video aku, laki aku banned aku dari buat home video sebab dia nak aku concentrate!!! Haiz. Pada mulanya mmg aku nak buat sendiri tapi TAKUT!!!!! so now laki aku lah yg hari2 jadi aku nyer personal enjet! hahaha... OK LAH TAK SAKIT PON.

Update soon:))

PS: niari laki aku terbuang 190€! obat enjet dahbis!!!!! cobaaan...

No comments:

Post a Comment