Tuesday, March 2, 2010

O-BONDA.

Anjat skejap aku tadi bila dapat big package dari Singapura weii.
Bonda kesayangan aku ler antar.
Meh aku tunjuk korang apa dia antar.
Mekasih Bonda.
I love you.



Jeruk sambal.

Jengjengjeng
(Slamatlah post Deutschland kasi masuk ni perfume. lol)

hmmmmm baunya harum ssgt.
By this week or next week lah, aku haruskan diri goreng ikan, masak sayur lemak, akkk pastu apa lagi bedal ah ngan Bonda nyer sambal belacan.
Takleh menanti weii...


OYESHHH. Ikan kurau asin ni mmg aku feveret all time. Slalunya Bondaku masak ngan kari tau, taruk terung, mangga.. ya'amponnn umphhh!!!! Weekend aku harus masak Kari ikan KURAU..HARUS!!!
Aiseymann tetiba perot aku terasa lapar plak.

PS: Asal payu dara aku terasa tegang berbisa? --dan asal aku terasa segugut yg perit..?? Otak slalu bermain2 kata...nak uzur tak?? ahh?? OHH TIDAKK!

No comments:

Post a Comment